1 – Hoe kan ik een account aanmaken als nieuwe klant ?
Ga naar het menu en klik op ‘Account’, en vervolgens op ‘Login / Registreer’. U wordt nu naar de inlog- / registratiepagina geleid. Als nieuwe gebruiker dient u naar beneden te scrollen, waar u bij ‘Registreren’ uw e-mailadres invult. Er wordt een wachtwoord naar uw e-mailadres gestuurd, waarmee u kunt inloggen. Nadat u bent ingelogd, kunt u uw wachtwoord en gegevens aanpassen onder ‘Mijn Account’.
2 – Wat betekent dit: “Deze maat is niet op voorraad maar kan worden besteld.” ?
De maat die u wilt bestellen is momenteel niet op voorraad. We proberen steeds een minimale hoeveelheid van elk product te stockeren, maar omwille van het feit dat we geen magazijn hebben om al deze items te stockeren proberen we zoveel mogelijk items toch beschikbaar te houden. Hiervoor gebruiken we een “On demand” formule, u besteld, wij bestellen bij onze drukkerij. Helaas moeten we hier wel inboeten in leveringssnelheid, maar aan de andere kant kunnen wij u wel een ruim assortiment EXCLUSIEVE items aanbieden, die trouwens nergens anders verkrijgbaar zijn.
3 – Hoe weet ik welke maat ik moet bestellen?
Voor onze T-shirts kun je deze tabel bekijken:
SIZE LABEL | LENGTH | WIDTH | SLEEVE LENGTH |
S | 71.1 | 45.7 | 40 |
M | 73.7 | 50.8 | 43.2 |
L | 76.2 | 55.9 | 46.4 |
XL | 78.7 | 61 | 49.5 |
2XL | 81.3 | 66 | 52.7 |
4 – Wat zijn uw betalingsmogelijkheden?
U kunt uw bestelling betalen met:
5 – Welke maat heb ik in een Hoodie?
Voor onze Hoodies kunt u deze tabel bekijken:
SIZE | LENGTH | CHEST | SLEEVE LENGTH |
S | 68.6 | 96.5 – 104.1 | 85 |
M | 71.1 | 106.7 – 114.3 | 87.6 |
L | 73.7 | 116.8 – 124.5 | 90.2 |
XL | 76.2 | 127 – 134.6 | 92.7 |
2XL | 78.7 | 137.2 – 144.8 | 95.3 |
6 – Wat betekent “Unisex”?
“Unisex” verwijst naar kleding die geschikt zijn voor zowel mannen als vrouwen.
7 – Wat vervoerder gebruik je om bestellingen te verzenden?
We gebruiken onze nationale post (Bpost) om onze bestellingen te verzenden. Bpost verdeelt de Belgische orders, voor internationale orders dragen ze deze over aan een andere pakjesdienst. U kunt het verloop van uw bestelling volgen op de Bpost track & trace-website (zelfs voor internationale bestellingen)
8 – Wat als mijn product beschadigd wordt afgeleverd?
Contacteer ons zo snel mogelijk (via de contactknop bovenaan). Stuur ons enkele duidelijke foto’s van het beschadigde item. Wij doen er alles aan om dit zo snel mogelijk recht te zetten.